Integroitu ajattelu maksimoi vaikuttavuuden
Intress Hub yhdistää markkinointiviestinnän ja viestinnän saumattomaksi kokonaisuudeksi
Intress Hubin ydinajatus on yhdistää konkreettisesti koko viestinnän ja markkinoinnin sarkaan liittyvä keinovalikoima
asiakkaalle toimivaksi ratkaisuksi. Integroidun ajattelun tavoitteena on loppuasiakkaan/käyttäjän antoisa kohtaaminen
dialogissa ja ostopolulla – niin livenä kuin digitaalisesti.
Intress Hubin ydinajatus on yhdistää konkreettisesti koko viestinnän ja markkinoinnin sarkaan liittyvä keinovalikoima
asiakkaalle toimivaksi ratkaisuksi. Integroidun ajattelun tavoitteena on loppuasiakkaan/käyttäjän antoisa kohtaaminen
dialogissa ja ostopolulla – niin livenä kuin digitaalisesti.
Intress Hub tarjoaa viritettyä osaamista yrityksille sekä organisaatioille, jotka haluavat toimia kustannustehokkaasti sekä
yhdistää luovalla tavalla niin markkinointiviestinnän, PR:n, sisältömarkkinoinnin kuin tapahtumamarkkinoinninkin
omissa asiakaskohtaamisissaan.
Tätä integroitua ajattelua voi kutsua lyhyesti hubbaamiseksi.
yhdistää luovalla tavalla niin markkinointiviestinnän, PR:n, sisältömarkkinoinnin kuin tapahtumamarkkinoinninkin
omissa asiakaskohtaamisissaan.
Tätä integroitua ajattelua voi kutsua lyhyesti hubbaamiseksi.